God morgon

Känner även mig hängig idag, så är hemma idag med... Sitter just nu och kollar på TV:n, kollade på Vakna med The Voice. Kända bloggaren Katrin Zytomierska var där och pratade, det är hon som pratar på "Idol eftersnack också förresten ;) Jag brukar aldrig se det, jag ser förresten aldrig på Idol nu för tiden.. Man börjar bli less på det! :/ Kände så redan förra året, men då var det ändå okej tycker jag.. Men nu är det bara för mycket! Dock verkar det typ bara vara jag som tycker det. Nej nu får dom komma på något nytt, allt har sin tid liksom.
På Vakna sa dom att Starbucks kommer till Sverige! Dom ska "provöppna" på Arlanda, fast i början av nästa år först! :( Jag som ville fika där när jag är på Arlanda, fast vi kommer att vara där typ en månad för tidigt (åker till NY i december).. Jaja, får väl fika där när jag är i NY istället då och ta med mig en mugg hem som souvenir eller något haha ;)



Nu kollar jag på MTV, det rullar typ 10-15 musikvideor där, rätt drygt att de samma videor hela tiden måste jag säga.... :/ Denna går konstant! Beyonce - Broken hearted girl
Ha det gött! Kram Denise :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0