Har inte skrivit på länge.....

Kära läsare!
Som rubriken lyder har jag inte skrivit på ett tag nu, faktiskt skönt med lite lov från bloggen nu när det är höstlov och allt! =) Men nu ska jag försöka komma igång igen! haha ;) Igår var jag och mamma på stan, hann bara gå på några affärer och sedan var det Timrå-HV. :P
Jag köpte bla. två koftor, klänning, leggings, linne, tröja, ny plattång, presenter mm. Klänningen jag köpte var riktigt fin tycker jag. Den har kollat på den när jag gått på stan här i veckan, men har inte köpt den dock xD Ny plattång var välbehövligt! min plattång har varit helt störd, vilket har resulterat i att jag inte använt den särskilt ofta, så det var skönt med en ny! Den som jag köpte igår var en typ "Bäst i test", gick på dryga 600 kr. =) provade den när jag kom hem, den var kanonbra! :)
Var som sagt på hemmamatch igår, Timrå-HV71. En spännande match helt klart! Mange Pääjärvi Svensson gjorde ett mål och hans bror Björn stod för två mål. Det var bröderna Svensson som gjorde samtliga av Timrås mål igår faktiskt, dock gjorde HV också tre mål, och sedan ett i förlängningen... Så det vart förlust efter förlängning även denna match för Timrå. Tråkigt, men ett poäng är alltid bättre än inget, speciellt mot HV liksom, dom leder ju Elitserien stort..
Idag har jag städat lite på förmiddagen och tagit det allmänt lungt :) På eftermiddagen åkte jag, mamma och Elliot till Gunilla och tränade för henne. Elliot var lite småstel i början, han har fått tagit det lite lungt i typ 2 veckor nu, mest uteritter och jogging i ridhuset. Skönt nu när det börjar gå mot mörkare tider och det inte är världens bästa underlag ute heller. Men idag fick vi en hårdträning haha ;P Han vart riktigt loss och fin sista kvarten måste jag säga! Gunilla sa åt mig att samla traven, efter något varv på volten red vi runt i passage! haha xD dock var det inte riktigt tänkt att vi skulle rida passage idag, men Elliot tänkte väl att han minsann ville visa vad han kunde xD haha, han är gullig han, min lillpojk! =)
Nej, nu håller jag på att somna! Klockan är ju egentligen typ 1, men med tanke på att det var tidsomställning i natten som var så är ju klockan bara 12! haha! Gillar tidsomställningen på hösten, när man "får en timme extra", men inte lika mycket på våren, då man "blir av med en timme"! haha :P (i)
Ha det bra gott folk så höres vi!
Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0