Hunnit med mycket!

Nu här idag har jag hunnit med otroligt mycket måste jag säga! I morse klev jag upp vid 8-tiden, kollade lite på TV, chillade. Vid halv 10 tog jag "Loppan" in till stan, parkerade den där, gick till banken en sväng, sedan gick jag och tog ett sånt där körkortsfoto på Fotoaffärn. Nu har det kommit en ny bestämmelse, de som har Förarbevis för moppe ska nu ha ett körkort, men "moppebokstäver" istället för typ B, E, C osvosv.... Så då var man tvungen att ta kort där, alltid lika kul att bli porträttfotad! ..eller inte :S Men man måste ju så ;P Efter det åkte jag till polisen och fick fota mig (igen), eftersom jag skulle ha nytt pass, då mitt gick ut i våras. Jag fick även lämna fingeravtryck, det är nytt nu, så alla som får nytt pass ska också lämna fingeravtryck. :P
Efter det åkte jag till pappas jobb, vi åkte sedan ut till Restaurangen på E.on. Korvstroganoff med ris åt jag. Efter att jag käkat satte jag mig och kollade på A-lagets träning på is. :) I början av träningen sköt lagkapten Pär Styf ut en puck i nätet ovanför plexiglaset precis vid mig, så jag gick och hämtade den ;)
Efter det åkte jag hemöver, stannade till på mammas jobb en sväng :P Nu ska jag ut och rida Elliot en sväng i skogen. =)
Ha det bra! Kram Denne

Pucken! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0