Lång dag

Nu sitter man i soffan, typ halvdöd känns det som xD Det har varit en minst sagt lång dag, fullt upp, aneldningen till att det inte blivit någon bra uppdatering här på bloggen som ni säkert förstår ;P
I morse var man upp typ 7, tog kvart i 8 bussen till stan. Var på skolan halv 9, Matteprov 9-10 typ. Lunch 10.30-11.30. Från kl 11.30 till 15 skrev jag på Företagsekonomin. Eftersom jag varit sjuk och missat en 120-minuters lektion så hade man ju lite att göra innan lovet så här. Efter det gick jag och Elin och åt lite typ middag, sedan åkte vi hem till henne en sväng :P Kl 18 började fotbollsmatchen (amerikansk fotboll), sedan efter typ 1 timme höll jag på att frysa ihjäl, 3 grader varmt och leggings kl 7 på kvällen i mitten oktober här i Norrland är ju inte direkt så jättevarmt! Pappa hämtade mig vid 7, vi åkte ut till E.on en sväng, kollade på J20 som spelade mot Djugården.. såg dock bara andra perioden. :P
Nu har jag varit hemma, är skittrött rent ut sagt! haha!
Ha det bra! God natt! Kram Denne :)

Ps. LOV NUUUUU!!!!!! :D:D Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0