Lätt denna månads bästa köp!

Ja, nu har jag gått en sväng på stan, och nu precis kom jag fram till att jag lätt gjort månadens bästa köp! :D Jag har länge gått och funderat på att köpa ett påslakan på hemtex som jag sett, det är ett med NHL-motiv på :) Jag har gått i valet och kvalet om jag ska köpa det eller inte liksom.... har tyckt att det var lite dyrt för att bara vara ett påslakan, men idag övervägde jag saken! Jag köpte det! hahaha xD  (y) Jag gick dit idag och skulle kolla om det ens fanns kvar (det var typ 3 veckor sedan jag var där och såg det xD) Först hittade jag det inte, men längst in i butiken hittade jag det!! haha! överlycklig typ ;D Jag sökte på google och hittade ett med samma motiv ;)



Jag tror det kommer bli fett snyggt hahahaha! xD nej men kul iaf xD
Nu börjar Svenskan! Ha det gött! Kram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0