Ledsen

Jag är hemskt ledsen för att jag inte skrivit något på ett tag! Det är nämligen så att jag åkt på värsta influensan som det verkar.. Feber och så.. Det började igår kväll, och hela dagen idag har jag varit helt sängliggande, jag blir yr och mår illa när jag står upp/går. Inte kul alls :/ Men nog pratat om det, igår gick ju tröjauktionen ut av de äkta matchtröjorna ut (på Tradera). Tröjorna användes under match av spelarna förra säsongen (08/09) Jag bevakade auktionen för skojs skull för att se vad tröjorna gick för. Jag och pappa hade dock bestämt oss för att inte köpa någon tröja, då vi redan har alldeles för många...
När pappa kom hem vid 17-tiden hade han en påse i handen och gav mig den. Jag tyckte att det såg ut som en tröja och rev upp påsen fortare än kvickt, och där i låg mycket riktigt en tröja! Och inte vilken tröja som helst, utan min favoritspelare Sebastian Erixon. Jag blev helt överlycklig, seriöst! Jag visste inte vad jag skulle ta mig till! haha! xD Jag drog på mig tröjan direkt och gick runt i den hela kvällen! ;D
Jag har ännu inte tagit någon bra bild på den, men ska göra det när jag känner mig lite bättre, lovar :) Men jag slänger upp en bild på den som jag tog igår, tog i cammen, på armen iaf ;) haha

(om någon undrar vad det är för grått tuffsigt i högra hörnet så är det en filt haha :P
Nej nu ska jag avsluta detta inlägget!
Ha det bra! Kram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0