På skolaaaan

Nu sitter man på skolan, utan att man behöver det! haha, normal man är ibland :) Kom hit kl 8.30 i morse och har inte gjort många knop idag ska jag säga xD Eftersom jag inte haft något att göra! :P Enkelt! ;P Nu ska jag kolla på lite Datorkunskap tror jag, det är ju prov på måndag! Frågan är: Är jag pepp? Svar: Nej!
Vårat matteprov är framflyttat till onsdag, gött det i varje fall! =)
Jag ska tar 14.50 bussen från stan, för jag ska ju till tandläkaren kl 15.30! KUUUUL :D Jag <3 tandläkaren! eller inte.... :S Kommer säkert att få borra på femtioelva ställen eller dylikt :'( buhuhuhuuuuu :(
Nu sitter jag och Elin här i 5th Avenue och fixar. Jag fick tråkigt och började fota i webcamen med en massa effekter osv! haha! Det var roligt att prova effekterna, men mindre roligt att se resultatet, alltså, personen på bilden... Ajja, jag lägger ut en bild som jag tycker vart lite smårolig, från sidan så där! :P
 
Jag tog även en bild idag när jag satte upp håret, vad tycks? xD Jag kan aldrig bestämma mig om jag ska ha uppsatt eller inte! xD i-landsproblem det! xD
Nej nu ska jag nog arvunda för tillfället ;P
Ha det gott! Kram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0