Skolan

Nu sitter man på skolan, ska ha matte nu! :P Sista mattelektionen innan provet, som är på onsdag.... Nu har jag kollat Kissies blogg, och samtidigt satt alla andra vid mitt bord samtidigt och kollade den! haha! Det såg askul ut att 4 pers i rad satt och kollade hennes blogg! xD Igår åkte jag och Elliot till Björkbackegård och tränade, Felicia och Hunk åkte också dit. Jag joggade mest runt, vi hade inte ridit i ridhus på 1 vecka! Men han kändes rätt bra ändå tycker jag ;) Efter det åkte vi in till stan, till Gärdehallen (ishockeyhall) och kollade på Sundsvall - Kramforsalliansen. Alex var där också :P Kramfors vann över Sundsvall (B-juniorer) med 6-2! Tråkigt för Sundsvall... :P
Nej nu börjar matten!
Cya! Kram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0