Stan och Timrå

Igår åkte jag, mamma och brorsan ut till mina kusiner (och moster och morbror). Vi åt gott där, kollade på Idol, pratade i massor och badade i deras bubbelpool (riktigt mysigt tycker jag faktiskt, jag har inte bubblat i våran på typ 2 år! haha xD).... Vi bastade också, skönt! Det var skönt med en "ta det lungt"-kväll måste jag säga =) välbehövligt efter en hektisk vecka ska jag säga! :P
I morse sov jag till typ 9, klev upp och gjorde mig i ordning för att gå på stan med Felicia. Jag träffade henne kl 11 inne i stan, vi gick runt på en massa butiker och provade kläder och skor framförallt! :P Jag har länge funderat på att köpa ett par nya stövlar, trots att jag har hur många som helst! haha xD Jag provade säkert 20 par stövlar, men det var något fel på alla enligt mig! haha! Till slut, när jag i princip hade gett upp hoppet totalt att hitta några stövlar såg jag några jag skulle kunna tänka mig och provade dom! Direkt när jag tog på mig dom kände jag att det var dom jag skulle ha! =D Dom satt som klippt och skuren efter mina fötter! (y) köööng det! :P Jag gick då raskt fram till kassan och köpte dom! ingen tvekan alls där ;)
Jag köpte nya leggings och så köpte jag och Fellan varsitt halsband! (y) ;D När vi hade shoppat klart gick jag och Felicia till Barista och åt lunch, gött var det! ;D det vart Chicken Teriyaki som vanligt ;) varför ska man variera sig för, när man är nöjd med det? hahahahahaha xD
Sedan åkte vi med pappa ut till E.on, var där ute vid 14 typ... xD Matchen började kl 16. :P Vi chillade lite där och så innan ;P Jag är astrött nu, så jag orkar inte skriva något om matchen, då det inte var så bra match ändå.. Timrå förlorade mot Djurgården med 2-3..... :(
Nu har vi ätit middag, tacos blev det! ;P Nu chillar jag, ska snart gå och sova, upp typ kl 6.30! då ska jag ut med hästarna och sedan åka och träna med Elliot :P
Ha det bra! Kram och puss//Denne


Slänger upp en dagens outfit på en gång! xD

- Stövlar, 600 kr, Wedins (köpta idag)
- Leggings, 130 kr, Vero Moda (köpt idag)
- Tunika, 200 kr, Vero Moda (köpt i Sthlm för 2 veckor sedan)
- Kofta, 250 kr, Vero Moda (köpte typ i våras, aldrig använd dock)
- Halsband, 70 kr, Glitter (köpt idag)

Kommentarer
Postat av: Stina

skitsnygga stövlar!:)

2009-10-20 @ 23:21:48
URL: http://stinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0