Varit ute och fotat

Jag vart så j*kla less på att vara inne, så jag tog på mig varma kläder och systemkameran. Jag gick då ut och fotade lite på darlingen min :)
Han vart lika glad som vanligt när man kom och hämtade honom i hagen ;) Lillplutten min! <3 Jag borstade av honom lite lätt och bytte ut grimman till träns, gick upp på gårdsplanen för att plåta lite på min lilla fotomodell! =)
Han var inte helt nöjd med tillvaron under hela tiden måste jag erkänna, men han var snäll som ställde upp ändå :) (a) Han är så söt så! Jag lägger ut några bilder, helt oredigerade, jag har endast beskurit en av bilderna (den liggande, den som är så man ser hela halsen & huvudet), annars är alla helt orginal ;) Vad tycker ni om dem? :)

Klicka bara på bilderna så ser ni dem i ett större format :)

1,
 2,  3,  4,  5,  6,  7,  8,  9,  10,

Jag tar för givet att ni inte kopierar/laddar ner bilderna. :) Copyright på allt på denna blogg.
Tack för att ni respekterar detta!
Mvh Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0