17/9 -09

Idag var det skola.. Åkte dit till kl 8.15 typ, inställd på att det var skolfotografering.... tungt tänkte jag! Igår kväll färgade Ingrid mitt hår och klippte mig, jag är rätt nöjd :) Jag färgade mörkbrunt, lite mörkare än vad jag haft nu ett tag.. Lite höstigt så där ;)
När jag väl kom till skolan så fick jag reda på att det inte var något skolfoto idag! :O Kul när man hade fixat i ordning sig lite i varje fall! Då var det håltimme till kl 12 typ... Jag och Mallan gick lite på stan och så.. Köpte dock inget, haha hittade inget xD
Sedan hade vi två lektioner, dom gick asbra (Y) det var typ lätta grejjer ;)
Nu i eftermiddag/kväll red jag ut på Elliot med Fellan och Vivvi, vi skrittade och travade lite, skönt för Elliot att komma ut och röra på sig lite idag! Småbusarna!
Nu ska jag nog gå och duscha och sedan sova, är sjukt trött! imorgon är det träning med Elliot, tävling på lördag!
Ha det gött! Kram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0