3 september 2009

Nu sitter man här och hostar, jag hostar så mycket så jag håller på att hosta upp mitt eget hjärta snart tyyyp :/ Rethosta!! Irriterande, speciellt den här tidpunkten på dygnet när alla andra i huset sover och bara jag är vaken :P Nu sitter jag och pratar lite allmänt med Felicia, hahaha! För någon timme sedan så dampade skoldatorn rejält, det gick inte att skriva någon bokstav alls rätt :S Så då stängde jag av den och lät den vila i typ 30 minuter, sedan startade jag den igen och då var den som vanligt igen :D (Y) Kändes bra ;) var ett tag rädd att det var något allvarligt fel på den :O Men jag lugnade ner mig snabbt när den fungerade som vanligt igen ;D haha :P
Nej nu måste jag nog börja fundera på att gå och lägga mig, trött och flummig som jag är xD
Ha det bra så hörs vi snaaart igen!
Puss och god natt! Dennnne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0