Anger, Anger, Anger!!

Kom precis hem från E.on nu, SCA-cupen. Idag spelade Timrå mot Modo! I första perioden gjorde Modo mål i mitten av perioden, sedan gjorde Timrå mål i slutet av perioden. 1-1 efter första perioden då. I andra perioden var det helt dött i klacken typ, och även lite segt på planen tycker jag.. Jag och Felicia höll på att somna ett tag där xD haha närå, så illa var det inte men ändå ;) haha
I tredje perioden så small det bara till så var det mål för Timrås del, endast 40 sekunder efter tredje perioden började, sedan efter endast 10 sekunder gjorde Timrå mål igen! Dom hann bara teka (i offensiv zon då), sedan var pucken inne igen haha :D (Y) Fatta vad glad man var dååå ;D Sedan mot slutet av sista perioden så blev det mål igen för Timrås del, sedan gjorde Modo ett mål också. Det stog 4-2 till Timrå när det var 2 minuter kvar och Modo tog Time out. Modo tog ut målvakten och Timrå satte den i öppen kasse!! :D Matchens slutsignal gick kort därefter och det vart 5-2 i denna match! ;D Faaaan vad KING!!!! Älska Timrå IK <3<3
Idag var det typ bara nyförvärven som gjorde mål, Laurent Meuiner, Fredrik Hynning (han är dock inget nyförvärv xD), Niklas Anger, Kirill Starkov och Niklas Anger igen.
Jag säger bara en sak: Timrå äger alla!! :D
Och förresten, idag vart jag medlem i Timrå Supporterklubb :D:D Fan va gött säger jag bara :D (Y)
Nej, nu ska jag stänga av, upp tidigt imorgon!
Kraaaam Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0