Barbackatur i det fina höstvädret!

Ja, som rubriken lyder så red jag och Elliot ut i skogen barbacka idag! Det är hur härligt väder som helst, synd att jag inte hade någon fotograf med mig som hade kunnat tagit en och en annan bild på min lilla busiga pålle! ;) Jag har aldrig ens suttit på han barbacka förut, men idag fick jag för mig att jag skulle göra det! hahaha ;D Vi tog det dock rätt lungt, vi höll oss till skritt och trav idag ;) Lika bra det tror jag, i varje fall så här premiärturen barbacka! haha, annars kan det nog gå lite över styr är jag rädd för :P Både Elliot och jag tyckte det var härligt att mysa runt i skogen =)
Nu ska jag vandra ner till stugan och se om man får lite tårta!
Ha det bra och njut av det härliga vädret, nu när det är söndag och allt! :P
Kram Denne

Kommentarer
Postat av: Maria

Nice..att träffa dig idag! Och tårtan var god "mums". Ni har verklugen en jättefin stuga! Kram

2009-09-20 @ 20:18:30
Postat av: Denise Danielsson

Maria: Nice att träfaf dig med! Ja, den är mysig.. god tårta var det! =D see you! kram

2009-09-20 @ 20:34:26
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0