Grymt trött

Nu är jag gryyymt trött ska jag säga! Jag har jobbat lördag och söndag, 8.30 till 17.30. Det var rätt mycket folk och därmed mycket att göra hela tiden, men bättre det i och för sig än att bara sitta på en stol typ ;) Igår kväll var Fellan här och vi hyrde någon dryg film som vi inte fattade ett skit av typ xD jag orkar inte ens skriva om den, så dålig var den ;P Igår red jag ut Elliot med Felicia och Hunk i regnet. Dom var snälla och duktigaaa =) Idag åkte mamma in med Elliot till Gunilla, så hon red han idag eftersom jag inte kom hem så sent idag. Hon tyckte att han kändes bra, mer vet jag inte :) Får väl höra lite mer när mamma kommer in kanske =)
Här om dagen köpte jag btw ett snyggt nagellack! (tycker jag i alla fall!) Jag målade på det igår och skulle prova det :P Idag när jag jobbade hade jag dessutom på mig en rosa pikétröja, som var nästan exakt samma färg! haha :D (Y)


Vad tyyyyycks?? ;)

Nu ska jag börja plugga! FYFAAN :(
// Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0