Happyyyyy

Nu är man typ nyss hemkommen från jobbet (slutade för typ 40 min sedan haha xD) Har jobbat sedan 9 i morse :P Det var rätt lungt på jobbet, fast ändå en hel del folk (Y) haha :D Klev ju först upp typ 6.30 i morse och släppte ut horses, sedan var det ju jobb.. ;P
Pappa kom till mig i kiosken och gav mej en liten preseeeeeeent :D Först höll han fram en golfboll och frågade om jag ville ha den, och jag sa: Öhhh? varför skulle jag villa ha den?? :P och sedan vred han på den lite och då kunde jag läsa "Z 40" som stog tryckt på bollen med rött :D Alltså är det Henrik "Zäta" Zetterbergs golfboll :) Pappa brukar ibland också trycka sitt namn på golfbollarna xD haha :D Asglaaad :D:D
Nu är jag med Fellan och vi chillar sönder ;P
Ha det skojj!! Kraaaaaam Denne


Bollen :D:D

Kommentarer
Postat av: Linus

Nice! Fast golf suger 8D

2009-09-06 @ 19:58:17
Postat av: Denise Danielsson

Hahaha, aa, asnice :D Mjo, det är inte direkt det roligaste man kan göra xD Fast en hel del snygga killar finns dock på golfbanan ;);)

2009-09-06 @ 20:00:31
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0