Hata rethosta!!

Nu sitter jag på skolan och inväntar på att vi ska börja, börjar 10.30. Jag sitter och lyssnar på underbara 21 guns med Green Day <3 bäst!
Innan jag gick in på skolan gick jag till Entré Sundsvall för att köpa biljetter till mig, Felicia och pappa inför kvällens Timråmatch mot Brynäs på Gärdet! Men när jag kom dit så var det inte öppet, dom öppnar 11 :/ Då får jag gå dit när jag slutar skolan istället.. Tror det är bäst att köpa förköp eftersom dom har byggt om Gärdehallen och därmed har det minskat antal platser inne i "arenan"... För att vara säker på att komma in så köper man förköpsbiljetter ;) (Y)
Seriörst, jag hade värsta hemska rethostan hela vägen hit, på bussen och även nuuu :/:/ inge kul alls!! :(
Nu ska jag stänga ner!
Kramizar Denne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0