Heeeeemma

Nu är jag hemma efter typ.... 3 timmar i skolan =D Först hade vi Engelska A, det var rätt drygt, vi skulle typ svara på 1 x 2 frågor om våran eng.lärare, som typ vad hon var rädd för, vart hon växte upp medmera xD haha! Jag och mitt "lag" hade 3 av 10 rätt :D *stolt* FAAAIL!
Men iaf, sedan hade vi FEK (Föreragsekonomi) och där satt vi typ med våra bärbara datorer (dock hade inte jag någon :O), ja, så dom andra satt med sina bärbara och lattjade medans jag satt och glodde på nån stackares dator tyyyp haha ;P Kul kul.. Mallan satt och messade mig hela tiden typ, hon ringde även en gång och pappa ringde också en gång haha :O Det var lite pinsamt när läraren stog och hade genomgång när mobilen vibrerade på bordet typ varje sekund hehe :P Men det gjorde nog inte så mycket verkade det som :) Läraren som vi hade verkar ha en rätt avslappnad stil, då typ alla var inne på msn och "msn-plinget" lät typ konstant hahaha ;) Han verkar inte bry sig speciellt mycket, eller så kan det vara att han är så van att höra det hela tiden så att han nu inte hör det :D haha! Lite störande ibland när han stog och pratade tyckte jag dåå men men xP sktisamma!
Nu efter "alla" lektioner (två stycken, men ändå!) var slut fick jag äntligen min bärbara jag med (nu är jag inte mobboffret utan dator längre! haha ;D) Men dock så hade jag inte med mig någon dataväska att bära den "lilla saken" i, så jag kunde inte ta med mig den heeem :( Får stå ut tills imorgon helt enkelt dååå xD Men det går väl ingen större nöd på mig, jag har ju min älskade dator här hemma som är bättre än bäst <3<3 :D
Nu ska jag nog slänga i mig något ätbart, för sedan tror jag att jag ska vara med Fellan :D
Ha det!! kramisar Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0