Jag säger bara det jag, Timrå IK!!!!

Är nyss hemkommen från Gärdehov, från en underbar match, Timrå-Brynäs. :D Jag, Felicia och pappa stog i Timråklacken dom 2 första perioderna. När jag och Fellan skulle inta en bra plats så kollade vi in en KINGplats som var ledig, så gick vi dit och ställde oss. Men precis när vi ställt oss så kom det 2 killar bakifrån som sa till oss att det där var minsann deras platser! Men det sket jag i och stog kvar, den ena killen vart lite sur på mej så han började pressa iväg mej! hahaha, moget ;) Dom var typ 16/17 år något skulle jag gissa på.. Jag stog kvar och rörde mig inte en millimeter hur mkt han än pressade och tröck, till slut gav han upp hoppet om att få iväg mig! Han ställde sig då på raden bakom i hela period 1, sedan så gick han och ställde sig på något helt annat ställe i klacken i dom resterande 2 perioderna (Y) Det gäller att visa vart skåpet ska stå ;D Är man tjurig nog så får man sin vilja igenom, förr eller senare ;D så är det! hahahaha xD Men nog pratat om det, nu till matchen! ;D
I början av första perioden gjorde Brynäs mål, sedan i mitten av första period gjorde Mange Pääjärvi mål, fyfan vad bra (Y) Sedan ägde Timrå resten av matchen ;D Pääjärvi gjorde ett till mål i mitten på andra perioden, fatta vad jag skrek dåååå xD haha 2-målsskytt (Y) KING :D Sedan målade Fredrik Sonntag mot slutet av andra period.. :) I tredje perioden så stog vi på kortsidan, bakom Brynäsmålet ;P Efter halva tredje perioden så gjorde Gabriel Karlsson mål ;D (Y) Ungefär vid den tiden gick Sebbe Erixon ut från planen, ut i omklädningsrummet, först undrade jag varför, men sedan pratade vi med Kicki (Timrås massör) och hon sa att de va för att han fick en smäll på höften och ville ta det säkra före det osäkra och gå av isen. Dom ledde ju med 4-1 och det var en halv period kvar, så det gjorde inte så mkt om han gick av isen för dagen då. Hoppas det inte var något allvarligt bara..
Fatta vad lycklig jag är nu :D och ändå är det bara en SCA-cup, inte ens elitserien ;) Men att vinna en match är alltid att vinna en match (Y)
Några av dagens namn (enligt mej iaf xD): Anders Lindbäck och Magnus Pääjärvi Svensson!
Nej nu ska jag nog gå och sova, natti natti allt folk!
Kraaam Denne


Kommentarer
Postat av: fellan

hahahaha king de! pressa!!!

2009-09-04 @ 23:35:31
Postat av: Denise Danielsson

Jaaaa, det enda rätta!!!!

2009-09-04 @ 23:36:37
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0