Jaha?

Nu sitter jag på skolan och fick reda på att jag tydligen börjar först kl 11.30!! :O Jag hade inte fått reda på att det, så hur lätt är det att veta det dååå!?? :/ Men det är tuuur att jag har min kära doooota som kan uppehålla miig i typ... 3 timmar ;) Jaja, jag kanske går ner på stan och shoppar lite, får seee =) Min kära mor skickade med mig pengar igår så jag kan köpa lite kläder och så på stan.. ;)
Nu gick jag ner och frågade i receptionen om det var någon tyska, och det var det intee.. Dom hade ingen tyskalärare. xD Stan öppnar väl 10? eller är det kl 9 dom öppnar? Äh, jag vet inte, får väl sitta här i min ensamhet och knappa på min lilla dator ;P
Jag måste nog sitta och räkna lite matte också, tror jag.. Annars blir nog matteläraren inte så himla glad på mig ;) hihi
Guud vad kul jag har :D (NOOOT) Satt förresten och testade webcamen idag hahaha, såhär ser jag ut när jag typ inte fixat mig något över huvud taget, typ bara borstat igenom håret haha xD blek som man är :S Och om ni undrar vrf mina ögon är lite skela på bilden så är det för att jag stirrade på skärmen xD Jag är inte skel i ögonen i vanliga fall ;)


Om jag ska dra en "dagens outfit" så kan jag kort säga att jag har världens tråkigaste kläder på mig, en rosarandig tröja, jeans och ett par sköna skor på mig.. ;) Lediga kläder is the shit :D
Nu ska jag nog avsluta mitt inlägg :)
Ha det så kul! KRAAAM Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0