Kul dag på stan

Idag hade vi 2 lektioner, svenska sedan matte. Det var typ asrörigt på matten, alla typ skrek och var helt galna :O det gick inte så himla bra att jobba i den miljön ska jag säga....! :/ Skitstörigt att typ ingen kan hålla käften någon gång och jobba, utan bara skrika och springa runt :O Jag blir bara så himla trött när dom håller på så! :/
Efter dom två lektionerna så käkade jag lunch, sedan gick jag på stan, eftersom vi slutade efter matten ;) Jag köpte ett nytt nagellack igen :D (Y) Tyckte att det matchade bra ihop med min tröja idag hihi ;)
Idag såg jag förresten kändisar på stan! (Y) elr iaf rockbandet Snake of eden! Trillingarna Nisse, Kalle och Pelle som är från Sundsvall, men nu bor i USA och är kända även där xD Nu för tiden heter dom ju Kelii, Izzy och Rock ;P I vintras när jag och Malin gick på stan på jullovet någon gång så såg vi dom då också!! Sjukt! xD Och dessutom på samma ställe (den restaurangen som är brevid Din sko och mitt emot dna, inne på in-gallerian, för er som undrar och vet vart affärerna ligger inne på in ;)
Nu sitter jag här och pluggar, engelska är det som står på schemat nu för tillfället..... Det är någon dialog som ska in senast imorgon.. Det går väl sådär, men ändå ;P
Idag får Elliot vila, skönt för han :P Han har gått rätt många dagar nu och förtjänar gott en vilodag =)

Jag tog en liten cambild även idag xD haha, jag vet att man ser asblek ut med detta nagellack :O det ser ut som att jag är pigmentslös typ, men det kan ju ha och göra med att min data har en form av "blixt", så man ser asblek ut vissa tider på dygnet! Nagellacket går i mörklila tyyyp för er som undrar, det framgår inte så tydligt på bilden ;)



Jag slänger upp en bild på bandet Snake of eden på en gång, när jag ändå håller på liksom.... ;) Kelii, Izzy och Rock är dom tre blonda om någon undrar :P fast riktigt sådär mycket stående hår hade dom inte idag dock xD



Nu ska jag fortsätta med engelskan!
Kram och puss //Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0