Läggdags

Ja, nu kan jag ju bara säga att det är läggdags för min del! Jag har suttit framför denna dator sedan klockan var typ 16.... inte bra alls det! Jag har pluggat hela kvällen, dock har det varit supersvåra frågor, alla har jag inte kunnat besvara på bästa sätt eftersom det nästan inte finns någon information alls om dom på internet.... :/
Först hade jag tänkt rida Elliot ute i skogen en sväng, men när jag såg hur mycket det var att göra så insåg jag att jag aldrig skulle hinna med det...! Mamma var då snäll och tog ut han på en sväng så han fick röra på sig =) Hade hemskt gärna ridit själv, men just idag var det mycket! Han skötte sig utmärkt med mamma i varje fall :) (Y) Lillhästen min :)
Sedan har det väl inte hänt något, vad jag vet. Idag tog jag förresten en bild på min supportertröja som jag köpte igår hahaha :D Lägger in en liten bild hääär ;)
Detta är på framsidan, om ni undrar så sträcker jag ut tröjan, för den är lite vid/stor xD På baksidan står det "TIKARE 09/10" och på sidan där ser ni Supporterklubbens egna märke ;) Fram på kan man läsa "VI GER ALDRIG UPP" och det är verkligen så, vi Timråsupportrar ger verkligen ALDRIG UPP!



Nej nu ska jag sova, så God natt! Kramkram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0