My little pony

Igår var det skola, jag klev upp vid halv 7 typ... Åt frukost och gick ut till bussen, åkte till skolan.... Jag trodde att vi började kl 9! När jag kom till skolan fick jag reda på att vi började inte förrän kl 11.....! Kul att höra! Jag som inte ens har någon dator att göra något på eller så... Jag sov lite i soffan på skolan och sååå, skönt det! När vi började vid 11-tiden hade vi coachtid till 11.45. Vi gjorde typ ingenting då xP Lunch sedan till 12.45. Vid 1-tiden gick vi med klassen till Kulturmagasinet och "sprang" igenom det typ hahaha, vi hade en "guide" som var assnabb! kuuung det! (Y) Vi slutade vid 13.30 typ.. Rätt meningslös skoldag enligt mig, men ändå ;P
Vid 14-tiden hämtade mamma och Elliot mig inne i stan med bilen/transporten och vi körde raka spåret till Gunilla. Jag red ner Elliot till ridhuset med Lena och Rasken. Dom svängde av lite tidigare, för dom skulle inte rida i ridhuset, och Elliot brydde typ inte alls sig om att dom "lämnade" oss!! (Y)(Y) (han brukar typ stanna och vilja fortsätta gå med sin kompis hahaha) Sedan när vi kom till ridhuset så tänkte jag att jag skulle prova att rida in genom ridhusdörren (den är astrång). Han gick rätt igenom den som om han aldrig gjort annat ska jag säga! I vanliga fall har man fullt upp med att gå brevid och ta sig igenom dörren i ett lungt tempo! Elliot blev klämd i en dörr för sisådär 12 år sedan, nere i Danmark när han bodde där. Han har sedan dess varit rädd för dörrar och hoppat igenom dom osv osv... Så igår var jag grymt imponerad på han, min duktiga lilla häst! <3 Sedan när vi tränade gick det som en dans :) Han gjorde allt såå fint så =) Vi red delar ur Msv B:4 och Msv B:2, som vi ska rida om 1 vecka.. :)
Igår kändes Elliot som min lilla ponny, han var precis som Sunny, lika cool och sååå :) <3

Nu ska jag alldeles strax ta "Loppan" till jobbet, jobb 9-17 tyyyp.. samma imorgon..
Ha det braaaa! Kramar Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0