New mobile, give me your number!

Ja, som det står i rubriken så har jag nu bytt mobil, så nu har har inga nummer ;) haha :P I morse när jag vaknade och gick ner till köket satt pappa vid köksbordet och fixade med någon telefon, det visade sig att han hade vunnit den igår när har var på en golftävling. Det visade sig också att jag skulle ha den xD Pappa har precis ny mobil, för några veckor sedan, så då hade jag turen och fick den =) (A) Det var tydligen det senaste av det senaste, enligt pappa i varje fall xD Den verkade rolig, så jag provade att ha den idag :) Jag har trivts mycket bra med min iPhone, som jag haft sedan mars 2008. Men det är ju kul att prva något nytt och annorlundaaaa :) Jag hittade en hel del roliga funktioner och saker på den måste jag säga, det är precis som en dator, man kan skriva på word, göra ett power point dokument, exel, sitta och redigera bilder i ett smart och enkelt fotoprogram (inte som dom på tex. sony ericsson) mm..... Det är även ett utdragbart skrivbord, enkelt att hålla på med.. =) Eftersom jag inte har någon skoldator för tillfället så satt jag inne på min mobiiil =) Det funkade brabraaa :)
Men nu ska jag draaaa! Puss hej! //Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0