Ny design

Som ni ser har jag ny design nu, Stina gjorde den åt mig igår :D Fiiiin vaa?? :D Tack Stina!! :)
Nu har jag varit uppe sedan 06.30, för jag kollade lite på Vakna med Thoe Voice. =D Nu sitter jag här o köket och kollar lite på datorn.. :P Lyssnar även lite på Radio Guld, sitter och väntar till 08.35, haha :P
Nu har jag skitaont i halsen, undrar vad det är för ngt som är eventuellt på gång nu då? :S Hoppas verkligen inte att det är något liknande som jag hade förra veckan bara!! :/ Då dör jag typ :S
Ehh.... något spännande som händer idag? Svar: Ja! Timrå spelar ikväll kl 20.00 mot Brynäs i Gärdehov! :D:D:D Det är verkligen något att se fram emot denna dag! :D Och sedan ska jag in med Elliot till Gunilla och träna för henne lite :D 2 saker att se fram emot, men innan det ska jag:

- Plocka ur och i diskmaskinen
- Gå ut med hunden
- Gå ut till busshållsplatsen och ta bussen till stan (skolan)
- Vara på skolan från 10.30 till typ.. jag vet inte riktigt.

Sedan är det träning med Elliot kl 15, och efter det är det hem igen, sedan hämta Fellan och åka till Gärdet och kolla på TIK-BIF :D
Nu gick det precis på radion att Magnus Pääjärvi och Björn Svensson kommer kl 08.35 till Radio Guld och pratar typ.. :P Jag visste bara att det var något med Mange då, men inte vad xD haha
nej nu borde jag nog stänga ner datan så jag hinner göra något innan 08.35 ;P hahaha
Ha det så bra (i regnet!)
Kram Denne




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0