Oavgjort

Nu ikväll var det ju Timrå - Brynäs, elitseriepremiär. Jag var sjuuukt taggad, kom hem från skolan vid 15.45, åkte hemifrån 16.00. Vi åkte några ärenden på väg till E.on, och stannade och åt pizza i Sörberge, vid 17 tiden.
När vi satt och åt frågade jag min brorsa: "Hur mycket är klockan?" Han sa: "Tio över fem" Jag: "Men shit! då är vi ju sena!!" Pappa sa då: "Men lugna ner dej nu, dom börjar ju klockan sju!" hahahaha xD
Tala om att jag har bråttom ut till Timrå ;P Vi slängde då i oss lite till pizza, sedan skyndade vi oss trots allt till E.on, vi var där 17.20 :) När vi kom dit visade det sig att Timrå Oldtimers (Timrås lag för äldre män/gubbar) spelade mot Brynäs Oldtimers. Då fick man se typ en halv period av deras match också.... :P Dom förlorade med 1-4....
Sedan satt man och väntade på "sin" plats tills klockan slog 7, då var det nedsläpp och matchen var då igång! När klockan var 16.47 tog Brynäs ledningen genom Emil Sandin.
När ungefär halva andra perioden hade gått målade iaf Fredrik Sonntag (Timrå). Sedan hände det inge mer i målväg resten av matchen.. Om jag säger så, det var ju inte den bästa Timråmatch man sett..
Det var rätt dött  i klacken idag måste jag säga.. Med tanke på att det var 5742 pers. (E.on rymmer 6000 pers) där inne så förväntade jag mig lite mer tryck än så måste jag säga... Men men.. Alla har väl sina dagar, så är det ju..
Nu vinner dom nere i Scandinavium på Lördag! Matchen sänds på Canal +! Alltså Frölunda - Timrå Lördag den 26 september, nedsläpp kl 18.30!
Ha det bra! God natt!
Kramar Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0