Oseriösaaaa

Ja, nu har precis Felicia och Mallan varit här, vi fixade håret på varandra samt. sminkade oss rätt mycket, det vart en hel del rött läppstift = ingen vardag för oss med det om man säger sååå ;) Grymt kul hade vi iaf, många goda skratt! haha =) Felicia och Malin lockade mitt hår med en "lockgrejsimoj", jag och Felicia krusade Malins hår och Felicia plattade sitt eget haha ;D Vi var allmänt oseriösa framför datorn ska ni veta! ;D Vi tog några 100 olika bilder i cammen och vi var länge oense om vilken bild som fick hamna här i bloggen.... Vi satt säkert och diskuterade det i typ 40 minuter! ;o hahaha xD sjukt det! Och vi fick nog ingen "perfekt" bild tror jag, alltid var det någon av oss som hittade något fel! haha! så typiskt ;P Så nu slänger jag upp en väldigt oseriös bild! haha :D
Idag var det skola, som vanligt... När jag var på väg till skolan, från bussen så mötte jag ingen mindre än Björn Svensson! :D jag mötte han på trottoaren, och vi hejjade på varandra :P haha xD Precis innan jag mötte Björn såg jag Björns brorsa Magnus (Pääjärvi Svensson)! Kul när man ser lite Timråspelare på stan ;P
Sedan har det väl inte hänt något mer direkt sådär idag tror jag.... :P
Nej nu håller jag på att somna framför datorn!
Ha det bra så hörs vi!
kram Denne



Jag, Felicia och Mallan goes crazyyyyy!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha SEXY!!! NOT xD

2009-09-26 @ 00:35:25
URL: http://feliciawallgren.webblogg.se/
Postat av: Malin

hahahhaha fan ätnligen gav tog ni en bild fan vad ni diskuterade :) fan as roligt iallafall . XD

2009-09-26 @ 11:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0