På skolan

Nu sitter man på skolan, lunch till 12! haha =) Nu har vi börjat med ett "case", verkar rätt konstigt, jag fattar inte så mycket haha ;P Men man fattar väl mer ju mer man jobbar med det... som sagt börjar jag 12 igen, har datakunskap i 4 timmar, till 16 då. Sedan slutar man och då är det till att ta bussen hem och plugga lite innan hockeyn börjar kl 19! Ikväll är det Färjestad - Timrå, på någon av TV-biljettskanalerna.. :) (Y) Det blir nog en tuff match ikväll, men hoppas Timrå vinner ;)
Nej nu kommer jag inte på något mer att skriva :P
Ha det bra! Kram Denneeeee

Kommentarer
Postat av: Magda

Hej Denise!



Pratade med Gunilla P idag och hon sa att du ev kunde hoppa in som reserv åt mig v. 44 på Ludde-träningen lör+sön (Försprång Mittsvenska). Jag ska troligen till Enköping och tävla. :)

Kan inte du mejla mig om du kan? Så kan jag mejla Annica J om det. :)



Kram på dig!

2009-09-28 @ 19:16:15
URL: http://www.magge.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0