Plugg

Nu har jag pluggat i flera timmar, inte kul :/ Skriver på min Svenskauppgift, man ska skriva en så kallad läslogg. Jag läser ju inte en så bra bok, så det är ju svårt att skriva en någorlunda bra läslogg till den kan man ju lungt säga.. Men det går i varje fall.. men segt! Nu var jag tvungen att ta ett litet "brejk" och gå in och blogga lite ;P (Y)
En till tråkig sak nu: Jag har spelat sönder typ 3 låtar totalt dom senaste dagarna! inte bra! :( dom 3 låtarna har gått i ett nu som sagt, så nu börjar jag tröttna på dom.... :/ Även fast dom är sjukt bra! smart av mig... NOOOT! så himla typiskt mig att spela sönder låtar på bara någon dag! Jag lyssnar på dom typ sissådär 50 ggr, sedan kan man dom utantill och börjar tröttna på dom lite lätt..... sad but true..!
Nej nu måste jag fortsätta med mitt skrivande, fast då på Svenskan, inte bloggen! xD
Ha det bra så hörs vi snart igen! Kraaam Denise =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0