Snart helg

Nu är det fredag, snart helg med andra ord... I helgen blir det dock inget ledigt ska jag säga, jag ska jobba hela helgen (från kl. 09.00 till ca 16-17.00) och sedan är det plugg på kvällarna.. TUNGT. Saker som ska vara inlämnade senast måndag/tisdag/onsdag:
  • Företagsekonomin
  • Engelskadialog
  • Datakunskap, om statistik och sånt
  • Idrott, Hälsa
Jag kan ju bara säga att jag är något stressad.... och så ska jag hinna träna min häst, eftersom det är tävling nästa helg...... GAAAH! Och sedan vill jag gärna hinna sova några timmar i vaje fall här i helgen.... Vet inte riktigt hur detta ska gå ihop, men på ett eller annat sätt gör det väl det till slut ändå, hoppas jag.
Nu ska jag ut med Charlie (hunden) och sedan börja gå till bussen, vi börjar lite senare idag eftersom det är fredag och då har vi lite annorlunda schema. Idag ska jag träna efter skolan borta på SRK.
Nu är det bara till att sätta fart!
Ha det bra! Kramkram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0