Tävling i Östersund

Nu är man nyss hemkommen från Östersund Frösö, regional dressyrtävling. Vi kom dit vid 13-tiden, red fram i typ 30 min. Han var supersuperpigg!! Första klassen var Msv B:2, han var även lika pigg på banan som på framridningen xD fick 57,5%, det vart en del missar + att han var spänd och överladdad genom hela programmet :P Jag red en till klass efter det, Msv B:4, då var han först i början lika laddad igen, men sedan lugnade han ner sig lite efter ett tag. xD Han var rätt lugn när det var dags att starta Msv B:4, han var rätt taggad ändå ska jag säga ;P Även i Msv B:4 vart den några missar och så. Men han skötte sig betydligt bättre än första! xD Bytena gjorde han finfint, 7:or på en del osv. Gjorde även fin ryggning, vi har inte ridit ryggning på evigheter typ haha ;P Fick beröm för min sits och inverkan samt. mina ridvägar i programmet, det var kul och höra xD I Msv B:4 fick vi 59%, 2% från en 2:a placering.
Mamma fotade lite där uppe, det var så himla fint runt banan med alla fiiina höstiga träd osv! :)

Jag och Elliot i galoppökning, Msv B:4 =)
Nu ska jag sova! God natt! kram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0