Vinnare av SCA-cupen 2009

Nu är man nyss hemkommen från Gärdehov, bilkaos där alltså :O haha, Gärdet är inte byggt för så många pers xD
Jag och Louise åkte ju ut dit med moppebilen, det gick på  typ en halvtimme xD haha
Jag jobbade fram till kl 16 (började 9), hämtade Louise i Kvissle ;P När vi kom dit var det typ ingen kö alls, det var bara att paya och gå in :P (Y) I första perioden så stog vi på "restaurangbalkongen", bakom Sundsvall-målet i första.. Anger gjorde mål efter ca 13 min (Y) Det var lite mesigt tycker jag, men det kan ju ha och göra med att Timrå hade redan vunnit SCA-cupen, så det gällde inget :P
I andra och tredje period förflyttade vi oss till Timråklacken och skrek halsarna av oss tyyyp :D (Y) Men herre gud vad varmt det var där alltså :O typ 1000 grader :O Häll på att dö ett tag tyyyp xD Det var rätt bra tryck i hallen, Timråklacken och Sundsvallsklacken försökte överrösta varandra om vart annat xD Måste faktiskt säga att Timråklacken hördes meeer ;D We like! Matchen slutade målsnåla 1-1.. Timrå vann som sagt SCA-cup i år igeeen ;)
Imorgon bitti är det upp med tuppen (7) och ta ut hästarna, sedan ta Loppan till jobbet, börjar kl 9 idag igen.. Jag har inte haft sovmorgon på typ 1 månad minst :O :/ men jag verkar överleva utan problem xD
Så puss och god natt! //Denne
Ps. Nästa Timråmatch, på onsdag 19.00 i E.on mot Skellefteå :P BE THERE!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0