Vinst med 5-3

Nu är man nyss hemkommen från E.on, träningsmatch Timrå-Skellefteå. I första perioden stog jag på min gamla vanliga plats i klacken, det var heeelt dött i klacken då :/ Typ 40 pers där i klacken.. Ingen trummis fanns där heller, i första... Tråkigt det. Men det vart iaf 2 mål i första perioden, Hynning och Mattias Karlsson. I period nummer två gick jag och satte jag mig på sittplats, då började klacken komma igång med trumman osv ;) (Y) I period två stod Pääjärvi för 2 av målen.. king deeee (Y) I början av andra målade även Hynning, igen ;D Så två tvåmålsskyttar idag, Pääjärvi och Hynning! :D I tredje perioden var det mållöst för Timrå, men det var asnääära en gång att Timrå fick in den, typ centimeter! Skellefteå gjorde däremot ett mål då.. Matchen slutade 5-3. =)
Innan matchen fick jag btw en Supportertröja, en röd T-shirt. :D Fram på står det "Vi ger aldrig upp" på ryggen står det "Tikare 09/10" och på sidan är det supporterklubbens märke ;) snyggt värre ska jag säga :D
Nu ska jag sova, upp kl 6.15 imorgon!
God natt! Kram Denne

Kommentarer
Postat av: erika

härlgit med vinst!

2009-09-10 @ 00:17:10
URL: http://erikaerikssson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0