A little bit of shopping

På lunchrasten gick jag med Elin och Joel på stan och kollade lite i klädbutikerna, det finns en hel del fina kläder på rean nu måste jag säga! :) Jag införskaffade mig ett par nya vita bomullsleggings från Gina för 99 kr :) Välbehövligt, tänkte ha dom till en klänning som jag köpte för ett tag sedan :) Till tänkte jag ha mina nya platåsandaler som jag köpte i fredags. :) Jag tror det blir jättefint ihop :) (y)
Nu provade jag Elins hårförlängning, och vi konstaterade att mitt riktiga hår var lika långt som hennes hårförlängning xD Haha, jag har länge varit sugen på att köpa hårförlängning, men jag tror ärligt talat att det inte är någon idé... :P Jag har fått otroligt långt hår det senaste halvåret, det växer så det bara knakar! ;)
Nu ska jag fortsätta plugga på här!
Skriver något senare.. :) Kram Denise

Kommentarer
Postat av: Isabel

tack, detsamma!

2010-04-29 @ 19:57:02
URL: http://isabelxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0