Åre

Just nu befinner jag mig i min familjs stuga i Åre :) Här är det toppenväder och jag har tagit det lugnt idag.. Gick en sväng på byn och kollade i lite affärer, bla. lite i Peakbutiken, Vero Moda och så. :) Jag har även med mig slalomskidor och pjäxor med mig upp denna gång, men idag kände jag inte för att åka.... Får bli en annan gång :) Dock ser det väldigt härligt ut att åka i backen, så fina dagar som denna är inte alltför ofta :)
Jag känner mig sugen att dra på Holiday Club ikväll och bada där... Hmm.. Får se hur jag gör! :)
Nu ska jag nog ut och sola lite till på altanen tror jag närmare bestämt!
Ha en fortsatt trevlig helg, gott folk! :)
Kramar!


Hehe, här kommer en cambild från våran altan.... dock har jag inte med mig någon USB-kabel så jag kan lägga över dom "riktiga" bilderna... orutinerat! 
Men det är iaf en bild! haha ;)


Här är skon (skorna) jag köpte igår :) Tyckte dom var somriga och söta :) korkklack är det på dom. Även denna bild är cambild xD

Kommentarer
Postat av: Elin

hehe tack :D gå in på www.designadinblogg.se så kan du läsa om sånt själv :D

2010-04-24 @ 14:36:36
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken jättefin blogg! Kolla gärna in på våran hemsida www.yourtodolist.se och säg vad du tycker =)

2010-04-24 @ 15:15:13
URL: http://www.yourtodolist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0