Bröllop 10 april

Igår var det bröllop här nere i Göteborg. I Öijareds kapell närmare bestämt. Det var jättefint bröllop, mammas barndomskompis gifte sig. Jag fotade både i kyrkan och på festen xD Det vart en hel del fina foton, men jag vill inte lägga ut så många här i bloggen, så det blir bara några. :)










Det där var dem bilder jag kan bjuda på från själva vigseln, jag ville inte lägga ut proträttbilderna här i bloggen, fast dom är jag mest nöjd med, allra helst på barnen! Men som sagt, inga porträttbilder här i bloggen... ;)
Däremot blir det två porträttbilder på mig, en med den gula klänningen som jag hade i kapellet och en med den bruna som jag hade under kvällen på festen. :)


 
 

Jag är jättenöjd med båda klänningarna, som min mormor sytt i början av denna vecka! :D
Nu ska jag gå upp på frukosten, sedan är det presentöppning! :)
Ha det gott! Kram Denise

Kommentarer
Postat av: Marion

Du har talang både framför och bakom kameran! Vilka fina bilder Denise!!!

2010-04-12 @ 21:04:17
Postat av: Jessica Hill

Sv; Jättefina bilder du tagit! Det skulle vara jättekul att fota på ett bröllop någon gång :) ! Tur att jag har kusiner som börjar komma upp i åldern och skaffa familj :D

Jag är med sån, fotar i perioder, precis som du beskrev det. :) Haha.

2010-04-27 @ 17:27:01
URL: http://jessicahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0