Det dånar i mitt huvud

Jag har sååååå ont i mitt huvud just nu! Gahhh! Vet inte varför, eller jo, det kan möjligtvis vara pga. att jag inte druckit något alls idag, förutom ett halvt glas vatten till lunchen. I morse hade jag snuskigt ont i magen, och nu i huvudet som sagt. Och nu har vi Naturkunskap.
Jag och Emelie gick runt lite här i stan på lunchrasten, jag ville bla. kolla in några frisörsalonger här i stan för jag måste verkligen klippa mig nu. Och funderar även på att göra lite ljusa slingor så här lagom till sommaren :) hihi :)
Jag tror jag vill gå på Salong Pili, det verkar jättebra där och superfina lokaler dessutom! :)
Snart ska jag ha utvecklingssamtal, hoppas mamma kommer hit snart, hehehe, hon är väl sen som vanligt :P
Ha det gott! Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0