En lugn valborg

Nu ska jag snart lägga mig och sova, för imorgon bitti är det uppstigning kl 05.00, för imorgon drar jag och mamma till stugan i Åre! Eventuellt blir det lite utförsåkning denna helg, annars blir det väl bad på holiday club eller något i den stilen. :)
Idag var jag på stan med Felicia förresten! Vi kollade efter en skinnjacka åt mig, och hittade en jättefin på HM :) Så den blev det, är mycket nöjd över köpet :) tyvärr har jag inte fotat på den, så ni får klara er utan bild xD (haha, nu låter det precis som om jag alltid fotar allt jag köper, hehehe)

Just nu chillar jag lite framför datorn, och mumsar på lite ostkrokar som låg kvar i påsen efter att pappa och Isak tagit för sig. Nu ikväll kände jag att jag fått blåsor i halva käften typ! Det gör ont hela tiden! :/ Jättestörigt! Dock vet jag inte vad jag gjort för att få sånna blåsor... Jag har absolut inte ätit något konstigt dom senaste dagarna..

Nej nu ska jag sova! God natt! kram Denise

Kommentarer
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

sv: Thanks :)

2010-05-01 @ 09:37:36
URL: http://stpid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0