Forget

Hej igen!

Nu har jag varit hemma ett tag, hehe. Precis när jag bloggat klart med förra inlägget sprang jag ju ut till bussen, och tror ni inte att jag hade glömt busskortet at home i morse då!???? Så j*vla typiskt mig, när man bestämt tid och allt!! :O
Jag ringde då till mamma och frågade henne om hon möjligtvis kunde hämta mig i stan då, fast det kunde hon inte, eftersom hon satt i möte just då och en tid framåt. Precis när jag avslutat på samtalet med mamma, vem tror ni ringer dådå!?!? Som en gåva från ovan! PAPPA! Jag svarade så fort jag bara kunde, och då frågade han mig om jag ville ha skjuts, för han hade slutat jobbet och var på väg hem! Jag typ hoppade av glädje, eller ja, i varje fall inombords, där jag stog - mitt på torget bland 914802582314556 folk typ! haha :P
Så där hade jag ju tur i oturen ändå måste jag säga! Åka buss slapp jag ju iaf! ;) haha, jag hatar att åka buss, allra helst när bussarna är överfyllda! Riktigt jobbigt!
Något jag ofta tänker på är: tänk vad mycket bakterier det är som är på dessa gamla nedsuttna sätena, hur mycket bakterier och sjukdomar som svävar runt i luften, medmera medmera! Fast man blir jätteäcklad när man sitter i den trånga och instängda bussen och tänker så, haha, så man får tänka bort det helt enkelt! :P
Ett stort plus till bilar, som är myyyycket fräshare att åka i!
Nej, nu ska jag lägga ner mina funderingar och åsikter för kvällen och besöka min trogne vän, John Blund.
God natt! Kram Denise


John!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0