Friday I'm in love

Hej igen!
Denna fredagskväll har spenderats hemma och inne i stan. Jag, pappa och brorsan åt middag inne på Bite line, jag tog tacobuffé, alltid lika gott! Haha, jag typ älskar tacos, kommer nog aldrig att less på det tror jag! MUMS


Liksom, hur gott är det inte!? Fast jag gillar inte hårda bröd, dom spricker och så... det är mycket bättre med mjuka! ;)

Jag och Felicia solade iaf idag! Det var sååå himla skönt! Jag tog typ 23 minuter tror jag, och det räckte ska jag säga! haha, rören måste ha varit nya typ, för det var göööörvarmt *göteborsk dialekt* där!
Men jag brände mig inte iaf, fast det är väl rätt svårt att bränna sig när man solat rätt mycket, man är liksom "härdad" eller vad man ska säga ;) Så jag vart bara jättebrun idag, inge röd alls! :D Att vara solbränd är nog bland det jobbigaste som finns tror jag, jag hatar den där brännande och varma känslan man har hela tiden! nej usch!

Nästa fredag ska jag förresten åka ner till Göteborg med mamma! En kompis till mamma ska gifta sig, så det ska bli jätteroligt! :D Vi åker ner redan på fredag som sagt, man vill ju komma i ordning på hotellet och så.. Bröllopet är kl 15 på lördag, så man har även lite ledig tid där nere på förmiddagen på lördag, men också fredag kväll. Så hoppas att jag och mamma kan vara lite inne i Göteborgs innerstad då! :)
Jag älskar verkligen Göteborg, en otroligt mysig stad som jag hemskt gärna åker till! (Fast det brukar dock bli alltför långt mellan gångerna eftersom det är en bit härifrån ändå, 80 mil...) Men jag åker dit ca. 2 ggr om året iaf, älskar staden och människorna som bor där! Myyycket bättre än Stockholm tycker jag!
Stockholms skärgård är ju jättefin på sommaren, men västkusten är ändå västkusten, så är det bara! ;) Och människorna i allmänhet är mycket "goooare" nere i Götet jämfört med Stockholmarna... (ta verkligen inte illa upp om du kommer från Sthlm, det finns självklart jättemånga goooa Stockholmare med!) ;)
Så Göteborgsvisiten ser jag verkligen fram emot måste jag säga! :)

Nu ska jag upp och kolla på lite TV, tror det började någon bra film nu om jag inte minns helt fel! :)
Ha en fortsatt bra Påsk!
See ya! //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0