Fullspäckat schema!

Hej hopp!
Har gjort en snabb liten överblick över min dag! Uppstigning kl 06.30 och läggdags kl **.**! Det återstår att se med andra ord, beror helt på hur snabb jag är! haha ;)


Idag ska jag:

·         Göra/äta frukost

·         Fixa i stallet och fixa med hästen

·         Städa huset

·         Ta hand om hunden

·         Åka in till mormor och checka det sista med klänningarna

·         Åka ner på stan och införskaffa mig det sista innan resan

·         Träffa Gabbie kl 14.00 och luncha med henne på stan 

·         Vara med Elliot när massören masserar honom

·         Sola (om det blir någon lucka i tidsschemat dvs)

·         Packa inför resan

·         Hämta mamma på tågstationen kl 22

·         Göra en sista check att jag har med mig allt i väskorna

·         Duscha samt lägga i hårinpackning
·         SOVA

Idag har jag redan gjort:

·         Morgonfodrat och släppt ut hästarna

·         Tagit hand om hunden

·         Hängt tvätt

·         Städat halva huset

·         Plockat en halv miljon småsaker som låg utspridda i hela huset

·         BLOGGAT (haha)


Rätt så fullspäckat schema om jag får säga det själv... Och man får räkna bort minst en timme under dagen dessutom, eftersom det är resetid till och från stan. Så det är bara en sak som gäller, att sätta igång!

Jag har förresten kollat upp så att det finns trådlöst nätverk på hotellet vi ska bo, och det gjorde det. Så då kan jag ha med mig datorn, som jag brukar ha vid mina resor :) Systemkameran åker självklart med ner också! Så vem vet, jag kanske bjuder på en del bilder under helgens gång? :) hihi :D
För er som inte vet så ska jag, mamma, mormor och morfar åka ner till Göteborg imorgon bitti. Mammas bästa kompis ska gifta sig. :) Det blir nog jätteroligt tror jag ;D
Haha, nu ska jag slå igen datorn och fortsätta på min checklista så jag blir klar idag! ;)
Uppdaterar eventuellt något senare, om tid finns över dvs! ;)
Puss och kram// Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0