Har tagit mitt förnuft till fånga...

...och gjort en helt ny header! ;) Jag var så otroligt less på min förra (det var ju bara en bild jag slängt in i brist på annat!)... Men nu fick jag ut fingrarna och satte mig ner vid photoshop och gjorde en ny bloggdesign, vilken verkligen var på tiden! ;)
Som ni ser så är jag fullständigt värdelös i photoshop, man borde skämmas.. till och med en treåring hade gjort en mycket bättre! Men jag försökte iaf, man får se det så ;) Några av er tänker säkert: men lär dig hur photoshop fungerar då? och då svarar jag: nej, jag har varken tid eller ork att sitta och fördjupa mig i photoshop just nu. ;) Så ni får stå ut med denna bloggdesign ett tag, tills jag byter till någon annan när jag blir less på dena... hahaha xD
Men nu ska jag inte sitta här och snacka gojja nå mer, ska ut och träna Elliot-pelliot i ridhuset! :) <3
Sköt om er och festa lugnt ikväll! ;)
Kramar//Denise
Ps. som ni ser så har jag en enorm förkärlek till just ljusblått, fråga mig inte varför, men så är det iaf! :) så denna gång vart det en header i ljusblått ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

allt bra idag?:D

2010-04-30 @ 09:34:59
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

hoppas du får en trevlig dag :)

2010-04-30 @ 12:59:30
URL: http://stpid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0