I miss the United states!


Liksom, vem vill inte vara där!? Jag fotade bilden när jag var uppe på Empire state building, för precis 4 månader sedan idag...

Så nu sitter jag här och är allmänt deppig, jag saknar USA så sjukt mycket! :( Allra helst New York! Jag måååste åka dit snart igen! Så fort New York kommer på tal när man pratar med någon eller om man läser något om den underbara staden eller om man bara ser en liten bild(!) får man otroligt kraftiga saknadskänslor! Ofattbart stora! :( Som sagt, jag mååååste åka dit snart igen, annars går jag under jorden eller något!
Någon gång i livet ska jag bo där, det har jag bestämt! Love it!
Nej, back to the real life! Ska ut till stallet nu och ta hand om min fina häst <3
Cya! Puss Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0