I Timrå

Just nu befinner jag och brorsan oss i Timrå, hos våra kusiner :) Snart tror jag mormor och morfar kommer hit också... :) Vi ska äta lite middag om ett tag och sedan umgås! Vi ska även sova över här tills imorgon :)
I morse tränade jag backträning med Elliot, jag tog på honom en gjord runt magen och sedan inspänningstyglar (så han gick i en realtivt låg form, eftersom jag ledde honom och red inte) Vi tog och gick flera vändor upp och nerför Nolbys brantaste backe! haha, den är inte lite brant ska jag säga! Elliot tyckte det var mycket jobbigt och började småtrava istället, haha latmasken! xD Men hoppas det bidrog till liiite mer styrka i rygg och bakben iaf, fast om man ska märka skillnad måste man ju såklart göra det ofta, haha :P Ska försöka att göra så här någon dag i vecan iaf :) Typ på hans vilodag eller något (han behöver typ ingen vila, han mår bäst av att röra sig varje dag, han har så otrooooligt mkt energi!! Han blir tokpigg om han vilat en dag! haha)
Nej men nu ska jag stänga ner datorn och vara lite social istället! ;)
Ha det gott! Vi hörs!!
Kramar Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0