Känn ingen sorg för mig Göteborg

Nu befinner jag mig i Göteborg och lyssnar självklart på Håkans Känn ingen sorg för mig Göteborg just nu! hehehe ;) Vi kom ner hit vid 19.30-tiden och gick direkt in på restaurangen och åt finmiddag. Jag tog oxfilén, den var riktigt, riktigt fin! :) Restaurangen och hotellet ligger fint beläget precis vid vattnet :)
Det var superfint när vi kom ner hit och solen var på nedgång. :) Jag tog några bilder med min nya mobil, men dessvärre glömde jag USB-kabeln hemma till den! :( Men jag har iaf med mig kabel till systemkameran, vilket självklart är det viktigaste! :) Jag ska försöka fota en hel del på bröllopet tänkte jag!
Igår fick jag en ny telefon av papi :) <3 Fick en Sony Ericsson x10, som precis kommit ut i butik :) Den verkar jättebra :)



Här är den på bild :) haha :)
Nu ska jag vara lite social med folket här! Funderar på att spana in spa:et här på hotellet också! ;)
Puss och kram från Göteborg, Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0