Leksand ikväll

Hallåååå :D

Nu har jag precis kommit hem, var och löste ut biljetterna inför kvällens match nere i Leksand :D Det är kvalseriematch mellan Leksand och Södertälje :) Pappa, jag, brorsan och pappas morbror ska åka ner dit och kolla ;D Jag tänkte för skoj skull ha på mig Timråtröja, haha, Leksandfansen lär ju skratta åt mig eller något :D haha, askul kommer det att bli iaf ;D
Hoppas att Leksand vinner! (y) Elias Granath, back i Timrå, kommer ju därifrån och spelade där till och med förra säsongen alltså, Timrås förre målvakt Johan Backlund har spelat där i många år, och nu spelar Kimmo Lotvonen (han spelade back i TIK till och med förra säsongen)... Så Timrå har en del kopplingar till Leksand ändå xD
Leksand har ju bla. Oliver Ekman-Larsson, som spelade JVM i Kanada i år och förra året... Ska bli kul att se han också :P
Leksand har ju helt sjukt bra klack! Hittade en bild på den som tydligen var från en bortamatch(!) Bilden säger väl det mesta... Det ska bli kul att stå i den också xD (fast inte roligare än att stå i Timrås klack såklart! Timrå IK forver!)


Nej, nu ska jag ut och rida på Elliot med Felicia och Hunk! Vi ska rida ut en sväng på nysnön! haha, sjukt att det snöade så pass mycket ändå, för att vara 5 april! :O
See you later alligator!
Kram Denise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0