Påskägg


Nu ikväll har jag fyllt några påskägg! Det är riktigt mysigt att lägga i små fina godisar i dem, och ibland slinker det ner någon godis om jag ska vara helt ärlig ;) hehe, men det hör väl lite till också :) (bilden är på de påskägg jag fyllt + en fin liten påse med Lindts choklad också)

Har ni fått något påskägg hittills? :) Det är rätt skojigt med påskägg ändå, tycker jag! Dock inte för stora, då blir det bara för mycket! Små, söta påskägg är bäst enligt mig :)
Jag har inte fått något påskägg i år, så jag får nog fylla mitt egna lilla påskägg, inte riktigt helt fel det heller ;) haha eller, om inte annat så kan man ju unna sig en extra solning eller något!
Det löser sig! haha :D
Pussaaaar och kramaaaaar //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0