Påskfint i stallet

Nu har jag påskpyntat lite i stallet, lagt ut påskägg osv. Jag fyllde ett påskägg med godis (och har typ lika mkt till godis i en påse där nere, så jag kan fylla på efter som ;) haha). Jag ställde även ner lite saft, så det blir nog mysigt för hästägarna idag när dom kommer till stallet! :) Det har redan varit en här, och hon vart glad ;)
Det är kul att hitta på lite sådanna saker, det är så himla enkelt, och det blir en jättetrevlig stämning :) Nog för att vi i vårat stall alltid har en skojfrisk och trevlig stämning, men ändå :) hihi

Jag kan ta någon bild och lägga ut här på bloggen, så får ni se min lilla pyntning där nere :D
Dessvärre har jag inte orkat pynta något alls här hemma i huset! haha, fast ingen här hemma bryr sig ändå xD så det läju inte bli någon pyntning av heller!

Just nu håller jag på att kokar spaghetti och köttfärsås, och dum som man är så stack jag ner fingret i det nästan kokande vattnet för att se om det var tillräckligt varmt för att lägga i spaghettin!
Haha, ni når mig på [email protected] typ! Haha, så nu brände jag fingret, mindre skönt kanske! men är huvudet dumt får kroppen lida som man brukar säga, det var inte mer än rätt åt mig om jag får säga det själv! :D
Nu ska jag koka vidare utan att bränna mig! Ska försöka iaf!
xoxo Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0