Roxettebiljetter: CHECK!

Nu har jag varit på Entré Sundsvall och köat i 40 minuter där inne för att kunna köpa Roxettebiljetter! Roxette kommer hit till Sundsvall nu i sommar, den 7 augusti närmare bestämt. :) Jag köpte biljetter åt mig, mamma, Jessica och hennes mamma. :D Vi fick dom bästa platserna, så det blir suuuuperkul! :D
Dock höll jag på att förgås pga. värmen och sämsta luften inne på Entré Sundsvall.... Det var sååå mycket folk som köade för att få köpa sina biljetter, och det fanns bara 1(!!!!) kassa på hela placet! Fatta vad segt det var! Men vad gör man inte för att få se Roxette? ;) Dock måste jag påpeka att jag inte är deras största fan precis, men jag tycker att dom är jättebra och hoppas att dom är lika bra live :)

Jag har nyss haft engelska nationellt muntligt prov. Jag och Emelie pratade om "Working life", det gick bra tycker jag :) Det flöt på bra och så :)
Jag och Gabbie var förresten på stan idag, och jag hittade ett par jättefina, somriga skor :) Vita var dom :)
Nu ska jag fortsätta här mitt bland allt skolarbete!
Kramar// Denise


Hihihi :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0