Så olika

Hej hopp!
Nu ikväll har jag varit hos världens bästaste Felicia, vi hyrde en film på statoil som hette "Så olika"! Den var rätt bra och rolig tycker jag! Man har väl sett bättre, men den var helt, helt okej iaf :D



Nu ska jag sova! Har morgonjouren imorgon!
Kramar Denise



Jag möttes av dessa "fina" spår när jag kom hem för ett litet tag sedan... Och det är ingen hund eller katt om man säger så..... :S Och dom var inte så små heller.... Någon som har någon idé om vad det kan vara för djur? (lokatt, björn, ko, älg och räv är redan uteslutet! hahahaha, sämst mina vänner är på att lista vilket djur som vandrat på våran gård precis minuten innan jag gick förbi där.... xD)

Kommentarer
Postat av: paulina

EKORRE!!!

2010-04-09 @ 03:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0